Vasárnap,Hétfő,Kedd

 2013.04.02. 22:02

Vasárnap:

Átugrottunk Gyopárosfürdőre,hogy egy kicsit áztassuk magunkat. Volt termálvízben ücsörgés, és használtam a szaunákat is. Volt aromás,finn,gőz,és színterápiás is. Kipróbáltam mindet,így rövid idő alatt szétcsúsztam teljesen. Amikor hazaértünk,totál kész voltam. Mintha kettőt edzettem volna,vagy még többet!

Hétfő:

Fegyenc! A tegnapi szaunák miatt,még ma sem éreztem nagyon bikának magam,és egyébként is,kint voltunk Eleken Kriszta szüleinél,így a kettlebell kilőve(télen).

-IC féltérden

-SMR egész testre

-PM

-Fegyenc:

Fekvőtámasz térdelve:1*20,1*15

Fekvőtámasz: 2*5

Lábemelés fekve nyújtott lábbal:1*15,1*10

-Kézállás megtartása fal nélkül

-PM

Kedd:

-PM 10 perc

-Felvétel és nyomás létra : 2*@28 5*1-2-3   komótosan,22 perc

-Húzódzkodás gyakorlása: 5*2

-Swing egykezes: @20 200 db,minden percben 10-10

-Tigrisjárás 20 m.

-PM

Délután még használtam a grippereket! (Jobb CoC1,5-bal CoC1) 4*5-5

Ma nyomás,húzódzkodás és swing volt a terv. Holnap pedig guggolás és szakítás lesz,ha az idegrendszer is ezt akarja. Esetleg invertált evezés.

Dupla 28-cal nyomtam ma 30-at,ami nagyon szépen ment. Ugye ez így,30 nyomás! El akarom érni az 5*5-ös létrát,ezekkel a duplákkal.

Húzódzkodásnál sikerült egész magasra húznom,5*2 ismétlések mentek. Lassan ez is alakul.

Swingnél ma egykezes variációt választottam,és így csináltam 200 ismétlést. Ez is jól ment.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr585189693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.04.02. 23:21:00

Éljenek a létrák! Egyszerűek, mint a bot és mégis van benne egy kis rendszer!
süti beállítások módosítása