Szerda,Csütörtök

 2013.12.12. 16:49

Szerda:

-PM 10 perc

-Kézállásba emelés gyakorlása

-Clean and Front squat létra: 2x@32 3x1-2-3 

-Fekvőtámasz: 2x10

-Lábemelés: 2x20

-Kötelezés: 5x 20/10

-PM

Este a csoporttal 1 óra PM.

Csütörtök reggel jóga!

Délután:

-PM 10 perc

-SMR

-Kézállásba emelés gyakorlása

-Clean and Press létra: 2x@32  3x1-2

-Snatch: 15/15 @20 20 kör

-Hídtartás: 3x 1 perc

-PM

Kezdem belátni,hogy lassan véget kell vetnem a blogolós életnek. Az élet marad,csak a blogolást szüntetem meg!:-)Köszönöm mindenkinek aki olvasott és esetleg tanult is belőle. Lehet,hogy egyszer visszatérek,nálam mostanában gyorsan változnak a dolgok,tehát nem lehet tudni ! Örülök,hogy itt lehettem és örülök,hogy esetleg másokat is inspiráltak az edzéseim. Nagyon sokat tanultam legfőképpen magamból. Sziasztok!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr375688047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.12.12. 20:57:41

Oszt ez így hogy? Vaqy már csak én olvastalak :-)

Pusztul itt má' minden....

További jó edzések és hatalmas létszámú csoportokat kíván a Sanyi gyerek!

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.12.12. 20:57:41

Oszt ez így hogy? Vaqy már csak én olvastalak :-)

Pusztul itt má' minden....

További jó edzések és hatalmas létszámú csoportokat kíván a Sanyi gyerek!

Bajzath RKC 2013.12.13. 15:40:52

Hu ez engemet is meglepett.
Minden jót kívánok!

Bajzáth

MáT 2014.01.04. 17:13:17

én is olvastam ;-) De nekem szintén arra nincs időm, hogy a saját blogomat írjam, nemhogy máshova kommenteljek.
Laci hajrá, told tovább, aztán egy pár évtized múlva, amikor kifutnak a gyerekek vagy a majdani gyerekek, akkor lesz ismét idő ;-)
süti beállítások módosítása