Délelőtt:

2 óra jóga

Délután:

-PM 10 perc

-Török:1-1  @16,@20,@24,@28,@32,@36,@40

-Török: 1 perc föl,majd 1 perc le és ez a másik oldalon is,majd 1 perc pihi   @20 3*

-Haskerék térdről:5*5

-Állatmozgások,mindenből 20 m.

Tigris

Gorilla

Pók

Nyuszi

Majom

-PM

Szépen ment a török.Sérülésem óta,ma voltam először ekkora súlyon.Biztató,fogok én még 48-cal töröközni,80 kilós testsúllyal.A második gyakorlatom megint török,jó hosszan kitartva.Alkarom és a vállam durran mint az állat.Viszont a törzsemet végig tudtam feszesen és a helyén tartani.

Haskerék,majd egy kis állatosdi és már vezettem is le,szintén PM-mel.Szuper edzés volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr385055138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pisti a vérzivatarban 2013.02.02. 07:41:25

Utánaolvastam, és tulajdonképpen ezt csinálom kb. két hete. Csak nem tudtam, hogy ez egy rendszerbe foglalt diéta. :)

Viszont én - egyelőre - csak két étkezést iktatok be a 8 órába, hátha így hatékonyabb. Úgy értem, talán jobban égeti a zsírt, illetve nem telít el annyira estére. Az étkezéseket mindenesetre könnyebb így kontrollálni.

Nagy Laci RKC 2013.02.02. 09:28:38

@Pisti a vérzivatarban: A két étkezés nekem is eszembe jutott,de végülis a lényeg,hogy elosztod a napi étkezésed 3-ra.20%-60%-20% kb.nálam így néz ki a dolog.Ha utána olvastál,akkor azt is láttad,hogy mozogni kellene sokkal többet.;-)

Pisti a vérzivatarban 2013.02.02. 11:05:38

@Nagy Laci RKC:
Az én forrásomban mozgásról szó sem volt. Valami olyasmi rémlik, hogy zabálj amit és amennyit csak tudsz nyolc órán keresztül, és az eredmény nem marad el.

Ja, meg írtak ilyeneket is, hogy ne csinálj kardiót (ezmiaszösz?) ekkor-akkor-amakkor, de már pontosan nem emlékszem. A lényeg, hogy - tudod - én biztonsági játékos vagyok, így nem csinálok semmit. Abból nem lehet baj... :)

Viccen kívül: nekem most olyan diéta kéne, ami hozzátesz a napomhoz vagy két órát. Tavasszal-nyáron majd remélem, lesz időm többet edzeni.
süti beállítások módosítása