Guggolás Ts:81,40 kg

 2013.04.23. 15:44

-IC féltérden

-SMR

-PM 10 perc

-Török: @24 3*1-1

-Dupla súllyal guggolás:2*@28 3 ism,10 kör,1 perces pihikkel

-Snatch:csak gyakorolgattam

-Tigrisjárás 50 m.

-PM

Guggolás vége felé,kicsit éreztem a derekam! Kezdett beállni. A guggolás még végig ment,de az 5 perces tesztet már nem vállaltam be. Nyújtogattam,lazítgattam és engedett. Sokat kapott mostanában,úgyhogy pihi,illetve lazítás a további menü,valamint holnap valami mozgolódás még lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr755243161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása