Jóga,SMR,Primal Move

 2013.04.18. 15:55

Délelőtt 2 óra jóga.

Délután:

-SMR egész testre-ez bő 20 perc volt,és életet lehelt belém :-)

-Primal Move 40 perc

Hulla vagyok,így a golyókat nem is erőltettem. A délelőtti jóga jól esett,majd a délutáni mozgolódást hengerezéssel kezdtem. Alaposan,át az egész testet.Ez is nagyon frankó volt,na akkor egy kis óvatos PM,gondoltam. Annyira belemerültem,teljesen feloldódtam a mozgásban,hogy csak úgy repült az idő. Gyakorolgattam sokfélét,kipróbáltam a nehezítéseket is. Komolyan,nagyon jól esett. Farkas Gábor barátommal beszélgettünk a múltkor,és mondtam neki,hogy még jó lenne pár új rendszert megismerni és használni.Mire ő,hogy ezzel amit most használunk,elleszünk még vagy 20-30 évig! Mennyire igaza volt!!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr65233415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása