-PM 10 perc

-Fegyenc

Fekvőtámasz 3.lépés(térden):2*20

Lábemelés 5.lépés(nyújtott lábemelés):2*10

Fekvőtámasz rendes:1*5

Egykezes fekvőtámasz terpeszben:1-1

Egykezes fekvőtámasz terpeszben térdelve:2*1-1

-Deadlift:@16 5, @24 5, @32 5, @40 5, @48 3*5

-Swing kétkezes: @32  10*10 ,minden percben

-Kötélen lógás:20 /10 6 kör

-PM

Próbálgattam a fekvő variációkat,ami jól ment,de egy picit hátráltat a nyakam bal oldala,ami húzódik,feszül.Délután meg is mutattam a kedvenc masszőrömnek.Jobb is lett.

A felhúzást inkább rehab jellege miatt csinálom,már amikor csinálom.Ma ez is szépen ment,gyönyörűen tudtam a feszítésekre figyelni.

Swing!Hát még nem egy díjnyertes az tuti,de a derekamtól semmi jelzés,és mégiscsak 32-vel tudom csinálni ezt a gyakorlatot.Ennek nagyon örülök.Nem tudom még elég hátra engedni,nem tudok rádőlni,és a csípőt sem tudom robbantani..Ettől függetlenül csak swingelek,fájdalommentesen.

Fogáserő a kötélen lógás volt.Tegnap pedig áthengereltem az egész testemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr315086993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Laci RKC 2013.02.19. 21:04:20

@efg_zeg: köszi,de itt a vége!!beindítottam a zabálást!
süti beállítások módosítása