Húzódzkodás,Dupla nyomás

 2013.01.29. 15:37

-PM 10 perc

-Dupla Felvétel és Nyomás+Húzódzkodás létra:2*@24   5*1-2-3

-Egy kézen állás gyakorlása,természetesen falnál

-PM

Az idegrendszer a nyomást támogatta,így ebbe kezdtem bele.Akartam ma egy nagyobb mennyiséget,de csak egy vagy két gyakorlatból.30 felvétel,30 nyomás,30 húzódzkodás jött össze.Pontosan 20 perc alatt végeztem vele.

Tegnap edzéstartás előtt próbálgattam az egy kézen állást,és össze is jött pár másodperc.Kíváncsi voltam,hogy néz ki kívülről,ezért ma felvettem.Jobbal egész jól ment,szerintem nincs baj a formával sem.Örülök!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr635051223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.01.29. 15:59:37

Na ez a nyomás-húzódzkodás a dupla golyókkal már majdnem az én Euklidész nevű gyakorlatsorom. Csak én nem létrázom, hanem 10-től jövök benne lefelé.
Amúgy szerintem elég ütős párosítás!
Ez meg egy guggolós-felhúzós párosítás és a teljes test át lett mozgatva.

A kézenálláshoz nem értek, nagy rombolás lenne belőle, ha itthon kipróbálnám... :-)

Nagy Laci RKC 2013.01.29. 16:11:00

Egyébként az Euklidészt ezekkel a golyókkal valamikor kipróbálom,bár még erősödnöm kell.Teljesen jó kis gyakorlatsor,nagyon szeretem.

105 kilósan komoly kihívás lenne,bár az erőd sima ügy hozzá,de az egyensúllyal lennének gondjaid.
82 kilósan viszonylag könnyű gyakorlat.

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2013.01.29. 18:06:11

Szép ez, te legény, te! Ja, és a csukád is jó! ;)

Gratula!

Flóra és Zsolti

Nagy Laci RKC 2013.01.29. 21:13:45

@confidenceandpower_Flóra: Szép piros és nagyon kényelmes!:-)
Köszi Flóra és Zsolti!

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.01.29. 21:21:12

Azért írtam, hogy nagy rombolás lenne belőle: borulnék százfelé és velem együtt minden, ami két méter sugarú körben van...
De nyáron a kertben csak kipróbálom!

Nagy Laci RKC 2013.01.29. 21:41:56

@Sanyi gyerek: Gyakorolni kell!
Én amikor még erős voltam(viszonylag),de nem csináltam a kézállásos mókákat,egyszerűen képtelen voltam rá,hogy megálljak egy kézen.Kíváncsi vagyok rád!
Nincs elfelejtve a kalapács!!;-)
süti beállítások módosítása