TPU,Press,Goblet,Farmer

 2012.11.30. 15:43

-PM 10 perc

-TPU:5*5

-Press féltérden:@16 9-9,@20 9-9,@24 6-6,@28 6-6,@32 3*3-3

-Goblet guggolás:@32 5*5

-Egykezes farmer:@24 100 m.,felénél kézcsere,4 kör 1 perces pihikkel

-PM

A nyomást megint úgy csináltam,hogy letérdeltem,fölvettem a golyót,majd egyre közelítettem az egy vonalon nyomáshoz.Végig figyelve a feszítésre.Jól ment tetszett!Húzódzkodás közben elkezdtem érezni a bal könyökömet,így nem is mentem több kört.A guggolás is szépen ment!!

Este a csoporttal 50 perc PM!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr474939797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása