Török,Goblet,Swing Ts:85,00 kg

 2012.09.20. 15:33

-IC

-SMR

-PM 10 perc

-Török:@16 1-1,@16 5-5-csak az indulás

           @24 2*2-2,közben @16 csak az indulás 5-5

-Goblet guggolás bickóval:@24 5,@32 2*5

-Swing kétkezes:@16 5*10 !!!!VÉGRE

-Golyó behúzása és mozgatása swing helyzetben

-Golyó behúzása és megtartása

-Golyó behúzása megtartása,majd előre lerakása

-PM

Töröknél a hasfal időben történő bekapcsolásával eljátszottam,viszont egyre simább az indulás,és ez jó!:-)Ma mindenképp guggolni is akartam,így jött a goblet bickóval.Kellemesen átmozgatott.Swingnél elővettem a 16-ost,és szépen robbanékonyan tudtam használni.Semmi jelzés a deréktól!Ennek azért rendkívül örülök!!:-)Az edzés végén egy kis rehab,és tolhattam be a regeneráló étkezésem.

Délután gripperkedek.

A csoportom egyik tagja jelezte,hogy a városszéli MÉH-ben találtak egy ősrégi kettlebellt,32-est.Kimentem,gondoltam megveszem,mert szeretnék már régóta beszerezni egy ilyen régi darabot.Közben hívtam az ismerősöm,aki közölte,hogy a kollegái már megvették,és bent a munkahelyükön fogják használni,a rendőrségen!Na most azért ez nagyon veszélyes!!Még a 16-os is tud büntetni,nem is beszélve egy 32-ről!!Ők is tudják,vagy nem!!??

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr344790633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása