Vasárnap Ts:85,80 kg

 2012.08.26. 19:24

-IC állva

-Gripperek: 4*3-3   -bal CoC1,jobb CoC1,5

-Befőttesgumik a hajlítókra

-SMR teljes testre

Tegnap a meleg miatt inkább pihentem,illetve főzőcskéztem.Ma pedig a fogásom csiszoltam és végre volt egy teljes testes SMR is.A hengert mostanában csak a vádlira használtam,ma végre kapott az egész test.Jól esett nagyon!

Hétköznap én főzök,Krisztájé pedig a hétvége.A mai sertéspörköltet inkább én csináltam,sőt a tegnapi "költeményt"is én költöttem!!:-)Itt a kép róla,hát nem gyönyörű!!!!!!!!:-)

Sajna nem bírom föltölteni a képet,pedig kicsinyítem ezerrel.Na,ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr534733472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása