Csütörtök,péntek,szombat

 2013.11.02. 19:48

Csütörtök:

A délelőtti jógát ki kellett hagynom,mert a festéssel nagyon igyekezni akartunk.Viszont délután ott hagytam csapot-papot és elmentem edzeni.

-PM 10 perc

-Kézállásba emelés gyakorlása

-Total Tension Komplex: 2x@28 nyomós nap 6-ig mentem fel

Sikerült lefaragnom 1 percet,így ha jól emlékszem 23 perc alatt lettem meg vele.

-Swing kétkezes: @32 10x10 minden percben 10

-PM

SMR

Péntek:

A délelőtti földharc elmaradt,így mehettem festeni.

Délután megint otthagytam Szilvit,és mentem edzeni. Ilyen vagyok,na!

-PM 10 perc

-Kézállásba emelés gyakorlása

-Fekvőtámasz 2x10

-Gyűrűn tolódzkodás: 3x3

-Snatch Vo2 max.: 15/15  50 kör  @20,kezenként 7 ism.

-PM

Este a csoporttal 1 óra PM. SMR ma is volt.

Szombat:a guggolós napot mindenképp meg akartam csinálni,így ma is leléptem

-PM 10 perc

-Lábemelés fekve,nyújtott lábbal: 2x20

-Total Tension Komplex: 2x@28 guggolós nap 7-ig,majd vissza

24 perc alatt lettem meg,és nagyon patentul ment.

-PM

És kész lettünk a terem festésével. Holnap még a női öltözőt kifestem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr555611912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása