Pincér nyomás,TPU Ts: 85,30 kg

 2012.05.09. 16:13

-PM 10 perc

-Pincér nyomás : @24 3-3,@32 2-1,@36 jobb 1-2 bal 1,@40  jobb 1

-TPU : 5,6,7,8,5,6

-Brettzel

-Nyújtások

 

 

Ez a pincér nyomás azért is nagyon jó,mert a hátat bekapcsolja. Soha nem próbáltam még előtte ekkora súllyal. Először jobbal nyomtam egyet  @36-tal,majd másodjára ment a kettő,így ezen felbuzdulva rámentem a @40-re,ami először megállt,majd a 2. próbálkozásnál szépen kiment. Ugyanezt eljátszottam a ballal is,csak ott @36-tal!:-)

Ma még a grippereket előveszem és a csoport előtt kézállást gyakorlom.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr434498563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.05.12. 16:43:03

Na, mija: elmentél felszolgálni? :-)

Nagy Laci RKC 2012.05.12. 20:13:04

@Sanyi gyerek: :-)Itt vagyok!
Azt mondta a gyógytornász ismerősöm,aki egyébként hozzám jár edzeni,hogy már rég túl lennék az egészen,ha pihentettem volna akkor amikor előjött ez az egész.Attól függetlenül,hogy a combom hátulját érzem(néha mint az állat),a deréktól jön a bibi.Kedden megyek hozzá,addig kenegetem és nyújtogatom!Köszi az érdeklődést!:-)

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.05.12. 21:02:48

Bizony, a „Ha kihagyok 1-2 edzést, akkor összedől a világ” hozzáállás sokszor nem kifizetődő...
Sajnos, sokszor beleesünk ebbe a hibába, jómagam is.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.05.24. 21:41:51

Hali!

Egy szimpla húzódásnak ennyi idő múlva jelentősen javulnia kell: mizujs idegi vonalon?

Nagy Laci RKC 2012.05.24. 21:54:19

@Sanyi gyerek: Nem szimpla húzódás,de egyenlőre még nem tudok semmi konkrétat!Június 4-re kaptam időpontot az MRI-re.Ha az megvan,akkor majd tisztán látunk.Addig gyógytorna,köpölyözés és denevérpad.
Én már szívem szerint néha mozognék egy kicsit,de le lettem állítva,így nem csinálok az égvilágon semmit!
Ha tudok valamit,akkor mindenképp jelzem!

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.05.24. 23:17:33

2012.03.06 - ekkor volt utoljára bent pressed
2012.04.06 - ekkor említetted először a makacs húzódást, de előtte még volt 170kg-os max elemelésed illetve zecher guggolásod is.
Azaz vagy nem a bent presstől van csak ráfogtad, vagy már tényleg majd három hónapja sérülten nyomod. Sajnos senki sincs vasból.
Reméljük az MRI nem talál semmit!

Amúgy edzés előtt sokszor van nálad PM: nem lazít túlságosan ki? Elég lenne egy viszonylag gyors SMR is, hiszen az általad végzett sok-sok nagy (szimpla, dupla) golyós nyomáshoz kell egy bizonyos kötöttség, ami véd a sérüléstől.
Mondom én, aki inkább tapasztalatból beszél, mit a tanulmányaiból...

Nagy Laci RKC 2012.05.25. 09:24:24

@Sanyi gyerek: Az a helyzet,hogy pontosan nem tudom,hogy mikor tettem és mivel olyat,ami miatt most így állok.
Ami biztos,hogy a farizom fölső része,nekem nagyon sokszor görcsössé vált és ez valószínű,hogy a deréktól indul ki.Én a derekamat sokáig nem éreztem,csak a farizmot!
Aztán elkezdett húzódni a combom hátulja,amit most már tudom,hogy az ülőideg.Azért nem pihentettem,mert akkor még nem volt olyan mértékű.
Egyébként a bent press-nél éreztem először egy pici szúrást a derekamban,ami annak tudható be,hogy nem teljesen megfelelő a technikám,tehát a gyakorlat jó,én csináltam szarul.
PM!
Az edzés előtti PM nem a nyújtásról szól,hanem egy előkészítés.Mobilizál ahol mobilnak kell lenni,és stabilizál ahol pedig az kell.Olyan,mint egy nagyon alapos és nagyon helyesen fölépített bemelegítés!Végül is ,az is!
A kötöttségre,illetve arra,hogy ő mennyire laza,egy jó példa,az egyik nagy kedvencem Max Shank!Rettenetesen erős,és szerintem a vállmobilitása 3-3,legalábbis ahogy a videóiból kiderül,én úgy látom!Ha mobilabb leszel,akkor erősebb is leszel!:-)
Ha meglesz az MRI és semmit nem látunk rajta,akkor fölmegyek Pestre és keresek egy szakembert!

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.05.25. 13:53:48

Akkor kitartás, biztos beférsz az MRI-be...

Amúgy miért nem jársz kicsit úszni (a sok súlyzós mozgást ellensúlyozandó, bár arra ott van a PM is), nekem a heti egy alkalmas 40-60 percnyi úszás nagyon jól bejön. Úgy tudom van Békéscsabán is uszoda.

Nagy Laci RKC 2012.05.25. 14:06:00

@Sanyi gyerek: Az tuti,hogy beférek!
Van uszoda,de eddig nem nagyon vonzott.Inkább télen szeretem,amikor utána beülök a szaunába is,úgy ahogy te is szoktad.
Köszi a biztatást,most rám fér!

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.05.26. 08:52:40

Kedves Laci,

csatlakozom Snyihoz, az úszás jó ötlet, magam is erre gondoltam. Biztosan őrülten hiányzik a mozgás! Nem könnyű ez! Gyógytorna? A jógában van egy gyakorlat, amelyet szokás az ülőideg fájdalmának enyhítésére javasolni: utthita pársvakónászana. Még nem kerestél szakembert? Irgumburgum! Egyszer én is beleestem ebbe a hibába. Hónapokat kényszerültem kihagyni egy makacs vállsérülés miatt. Aztán rászántam magam, hogy elmenjek dokihoz, aki hipp-hopp helyrehozott. Nagyon drukkolok! Jobbulást! Meglátod, e kényszerpihenő után erősebb leszel mint valaha! Jó lesz ez...

Mégegyszer jobbulást,

- Zsolti

Nagy Laci RKC 2012.05.26. 11:09:00

@confidenceandpower_Flóra: Szia Zsolti!

Hullámzik a hangulatom!Néha mozognék,néha viszont semmihez nincs kedvem!
Egy gyógytornász lány jár hozzám edzeni,aki ajánlotta ezt a gerinctornát,amit mindennap óránként elvégzek.
A jógás gyakorlatot kinyomtattam,csinálni fogom!
Amire én gyanakszom,illetve a tünetek teljesen megegyeznek,az pedig az isiász vagy lumbágó!Az egyik az "idegbecsípődés",a másik pedig a csigolya elmozdulását jelenti!
Június 4-re van időpontom az MRI-re,akkor majd többet tudunk.
Köszönöm a biztatást,igyekszem nem elhagyni magam!:-)

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.05.26. 11:42:56

Gyógytornász lány gerincre vágva? :-))

Nagy Laci RKC 2012.05.31. 21:57:53

@Sanyi gyerek: Már csak négyet!
3 dolog lehet!Vagy nagyon jó,vagy elmegy,vagy nagyon rossz!
9.30-ra van időpont,viszont az eredményt délben tudom meg.
Meglátjuk!!!

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.06.04. 21:31:21

Szia Laci,

ne csigázz! Ugye nincs baj?

Üdvözöl,

- Zsolti

Nagy Laci RKC 2012.06.04. 21:47:03

@confidenceandpower_Flóra: Szia Zsolti!

Nincs nagy baj,de egyenlőre súly nélkül dolgozhatok,meg nagyon óvatos akarok lenni!
A többit privátban tolom,ha lesz egy kis időm!
süti beállítások módosítása