-PM 10 perc

-Dupla Military Press : 2*@24  max. ism.  17 db

-Dupla súllyal guggolás : 2*@24 majdnem max ism. 17 db

-Hídtartás : 4* 1 perc on/30 mp. off-elülső híd

-Lábemelés függésből : 3*6

-Brettzel

-Nyújtások

 

 

Mike Sousa RKC videói között láttam,hogy kipróbálta,mennyit tud nyomni dupla @24-gyel. 27 –ig jutott! Viszont ő is azok közül való,aki kinyomja a dupla @48-at. Egyébként pont erre az eredményre számítottam,de az is lehet,hogy fejben 17 akartam nyomni. :-) Szép,szabályos nyomások,úgyhogy tetszik!

A guggolásnál is majdnem fölmértem! Azért csak majdnem,mert nem akartam kockáztatni,hogy esetleg egy picit kienged a derekam,úgyhogy itt nem biztos,hogy ez a max.,de ennyi szépen ment. Első itt is a minőség!!

A hétre igazából ennyi,mert holnap suli,aztán vasárnap meg névnapozás! Gripper és a henger azért még előkerül a hétvégén.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr594488565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása