TPU,Press,Pistol Ts: 86,70 kg

 2011.11.03. 13:54

-GN 10 perc

-TPU belelépve a súlyba : @24 6*2

-Nyomás ülve : @32 5*3-3,@36 1-1,@40 1-1

-Pistol létra : @24 2*1-2-3

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Közepes nap ! A húzódzkodást ma belépve csináltam .Nagyon szépen mentek a két ismétlések .Határozott volt az indítás és érintve a torkot,még meg is állítottam .Tetszett !

A biofeedback nem akarta engedni a Clean and Press-t,így kénytelen voltam variálni rajta .Ülve nyomtam,ami egy nagyon érdekes gyakorlat . Megnéztem a @36-ot,sima ügy volt. Majd a @40 is . Szerintem ülve még @40-et eddig nem nyomtam .:-)

Pistol-nál ma a létrát választottam . Ezekkel a gyakorlatokkal el is ment 1 óra,így a swing ma kimaradt .

Nagyon frankó edzés volt .Délután még gripperezek és a csoport edzése előtt pedig gyakorlom a kézállást .

Délelőtt egy jógaoktató lánynak tartottam edzést a kettlebell alapjaiból .Tetszett neki és megbeszéltük a folytatást is . Jár hozzám kettlebell-ezni ,ő meg segít nekem a kézállást ,meg még egy csomó mindent gyakorolni . Örülök,hogy megismertem,nagyon nagy segítség .:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr93350458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csáky Csaba RKC 2011.11.04. 11:13:04

Gratula, indián neved ezentúl Ülő Bika.:-)
süti beállítások módosítása