Óvatos edzés T.s.:85,80 kg

 2010.12.27. 15:37

-Húzódzkodás : 10*5

-Gripper :10*(bal  HG 200   5 ism.,jobb CoC 1  3 ism.)

-„Világ körül”: 2*10 kg 1 kör balra,1 kör jobbra majd pihi,4*

-Hídtartás : 4*60 mp. on/30 off

-Nyújtás

 

 

Na,ez nagyon jól esett . Óvatosan mozogtam .A „világ körül” nekem egy új gyakorlat ,a fogást hozza piszkosul .Rendszeressé fogom tenni .Edzés végén óvatos nyújtás .A héten max. ilyen edzések lesznek,hogy pihenjen az a derék .Igazából nem is a derekam érzem,hanem mélyen a farizom fölső részét .Óvatos SMR azért lesz ma ,meg még este az edzéseket is megtartom. Egyébként meg a BARÁTOM A FÁJDALOM :-).Legalábbis annak kéne lenni. Most van időm elgondolkozni,hogy mit rontottam el .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr372542122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2010.12.27. 16:42:56

Hali!
Örülök neki, hogy a "Világ körül" tetszik. Csak rendszeresen kell végezni és bizony van hatása.

Én is két 10kg-os Atlas tárcsával kezdtem és szépen feljöttem benne.

De ennél is vigyázz, mert már két 15kg-os tárcsa a törzset (derekat) is terheli ám, hiszen valamivel tartani is kell.

Nagy Laci RKC 2010.12.27. 16:49:04

@Sanyi gyerek: Fasza kis gyakorlat,tényleg tetszik.Ahol edzeni szoktam a kondis rész elég lepukkant,lehet ,hogy a 10 kg nem is 10 kg!!Valamikor lemérem majd a tárcsákat.Tavasszal szeretnék venni kétkezes súlyzót,kb. 200 kg súllyal .Ha valaki ajánl neked és nincs rá szükséged,szólj már nekem légyszíves .
süti beállítások módosítása