Új barátok a Tacticalshopból !

 2010.12.19. 22:53

Ma megtörtént a fa alá pakolás a tacticalból!

A következők jöttek Békéscsabára :

-CoC 1 gripper

-HG 200 gripper

-@44-es

-lett még ez+az

Gyönyörűek!Megkezdtem a gripperekkel a melót.Nekem ezek a fasza méretek ,mégmost ezekkel tudok edzeni. Fogáserőm az egyik gyenge pontom,de ennek orvoslását már egy pár hete megkezdtem.Piszkosul élvezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr252526939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2010.12.20. 11:39:46

Na, ezekkel a Gripperekkel már frankón lehet gyakorolni. Ballal a COC1 sikerül?

Nem is kérdeztem még, hogy milyen túlburjánzó önbizalmi pillanatodban vetted régebben a COC2-t? :)

Hát a @44? Elite vagy RKC golyó?És mire kell? Ajtót kitámasztani? :)
Más ötletem egyelőre még nincs, de még két napig agyalhatok rajta, mert hozzám is érkezik egy @44-es nagyfülű Elite...

Nagy Laci RKC 2010.12.20. 14:50:59

@Sanyi gyerek: Végig nyomkodtam a boltban egy csomót és ezek voltak olyanok,amikkel már tudok edzeni.Ballal megy a CoC 1 ,de neki inkább a HG 200-ast vettem.
Amikor a boltban voltam talán először vagy másodszor úgy éreztem,hogy minden kell.Gripper is,és egyből olyan amit nem tudok összenyomni.Így sikerült megvennem a CoC 2.De mivel edzeni nem tudtam fogáserőre gripperekkel ,nem is sikerült.Sokat olvastam utána nálad is ,meg Péternél is és összeállt a kép,hogy kisebb kell.Amatőr dolog volt a részemről,de tanultam belőle.:-)
A @44-es Military Grade ,én ezeket jobban szeretem.Gyönyörű fekete!Igen még egy kicsit korai,de C and P-be nincs nagyon messze.Szerintem januárra menni fog.Vettem még egy @32-est is ,így most már duplában van a Military is.Egyébként a @48-as előtt kurva jól fog jönni a @44-es.Jövőre a Pistolban és a Húzódzkodásban is el akarom érni ezt a súlyt.
süti beállítások módosítása