Csütörtök: Délelőtt 2 óra jóga Délután: -PM 15 perc -Kézállásban nyomás falnál,de csak felek: 1*12,1*10 -Kézállásba emelés gyakorlása falnál -Egylábas guggolás: @16 4*1-1 -Swing kétkezes:@24 10*10 -PM Este teljes testes SMR!

-PM 10 perc -Invertált evezés:2*12 -Híd szögben:2*10 -Török:1-1  @16 ,@24,@32,@36 -Snatch: @20 100 db 5 perc alatt -Felvétel: @20 100 db 5 perc alatt -PM

-PM 10 perc -Térdelős fekvőtámasz: 1*25,1*20 -Lábemelés fekve nyújtott lábbal:2*12 -Dupla felvétel és guggolás: 2*@28 8*2 -Kézállásba emelés gyakorlása -Tolódzkodás:3*10 -PM

Szombat: -PM 10 perc -Invertált evezés: 2*12 -Goblet guggolás: @24 4*5 -Deadlift gyakorlása: @32 4*5 minden ismétlésnél újrafeszítek és a földről indítom -Török: @20 1 perc fel,majd 1 perc le és jön a másik kéz.Csontos alátámasztásnál nem lehet megállni! Ebből mentem…