Földharc,PM

 2013.08.27. 15:54

Délelőtt másfél óra földharc! Ma semmi technikázás nem volt,bemelegítettünk és belecsaptunk a közepébe.Mentem az edzővel,ő olyan 92 kiló körüli,majd egy 100 kilós sráccal,és végül egy 74 kilós gyerekkel. A menetek nem lettek mérve,így addig folyt a küzdelem,míg az egyik fél nem akart pihenni. Egyszer mentem judó kabátban,majd a többit pólóban. Elfáradtam,közepesen ment!

Délután PM volt,de inkább csak átmozgató jelleggel,majd másztam egy keveset,majd megterhelve is megcsináltam a mászást!

Ja,ezt majdnem elfelejtettem!

Rolling thunder-rel emelés: @24 5-5,@32 5-5, @36 5-5,@40 5-5,@44 5-5

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr95480591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása