Péntek,szombat és vasárnap Budakalászon voltam és az SFG 1-en asszisztáltam! Óriási élmény volt látni,ahogy ezeket  a nagyon nagy tudású emberek oktatni! Köszönöm,hogy ott lehettem,próbáltam minél többet tanulni,jegyzetelni.

Pénteken mozogtam egy keveset,sőt inkább csak gyakorolgattam az alapokat. Szombaton megint az ott hallottakat ismételtem át,majd vasárnap pistolt gyakoroltam,amivel szépen felmentem mindkét lábbal 24-ig. Jobbal teljesen jónak éreztem!

Ma:

-SMR

-PM 10 perc

-Húzódzkodás mellkasig,de csak 1 ismétlések

-Török:1-1

@16,@20,@24,@32,@36

-Töröknél csak az indulás:@24 2x5-5

-HÍd: 2x5

-Swing+elülső hídtartás: 20/20 10 körben   @32 

össz.:100 db swing

-PM

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr295467067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása