-PM 10 perc

-RKC plank: 4x15 mp.

-Féltérden nyomás: @24 3-3,@28 3-3,@32 3-3,@36 2x2-2

-Húzódzkodás: 3*5

-Invertált evezés:1*10

-Swing kétkezes: @32 100 db,minden percben 10

-PM

Tegnapról még lemaradt,kézállásban nyomás falnál 3x5.

Ma pihinap lett volna,de tele voltam energiával és különben is a következő hetem elég hiányos lesz,mármint edzésügyileg,úgyhogy mozogtam egy keveset. A nyomás szépen ment,2-2 ismétlés 36-tal nekem jónak mondható. Húzódzkodás gyatra volt,nem is erőltettem.Swing szépen lement a 32-vel.

Holnaptól pihi!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr725430439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása