Délelőtt:

-2 óra jóga

Délután:

-PM 10 perc

-Híd szögben:2x15

-Húzódzkodás:4x5

-RKC plank:4x15 mp.

-Man Maker: 2x@28 5x5   2 perces pihivel

-PM

A híd mint rehab gyakorlat megmarad az edzésemben. A húzódzkodást most nem mellkasig,csak nyakig húztam. Aztán megcsináltam a feszítést,hogy a Man maker közben jobban,illetve könnyebben tudjak a farizom,comb és a hasfalra figyelni. Nem voltam ma bomba formában,de így is szépen lement a dupla 28-as golyókkal. Kemény volt,erőlködős,de azért ennek most nagyon örülök!!

Tegnap a grippereket is használtam,5x3-3,valamint a kézállásba emeléseket is gyakoroltam.

Este SMR is volt!

Ja,és ez volt a nagyon nehéz nap a héten!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr355426271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.07.25. 20:24:36

Fasza, tanítani lehetne! Látszik, hogy nagyon figyelsz a derekadra közben, ez bizony így helyes.

Nagy Laci RKC 2013.07.25. 22:20:28

@Sanyi gyerek: Tetszik nekem is!Egy kicsit fényezzem magam,mert te nagyon jól tudod,hogy honnan kapaszkodtam fel,újra.:-)
Tehát,hogy a felvételnél szépen áll a hátam,na arra mindig figyeltem.Viszont most már a csípőm is tudom a helyén tartani,így a medence nem billen meg,a törzs feszes,és ami a lényeg,hogy így a legbiztonságosabb a deréknak is.Örülök,hogy ezt mostmár tudom és így is tanítom.:-)
Láttad a dobálós videót?szerintem az is király!:-)

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.07.26. 15:44:06

Láttam, de gondoltam, amíg nem a @48-at dobáljátok, addig nem érdemes hozzászólni :-)