-PM 10 perc

-Húzódzkodás gyakorlása,közben korrekciók magára a húzódzkodásra

-Felvétel és Nyomás:@16 5-5,@24 5-5,@28 3-3,@32 3*1-1

-Swing kétkezes:@24 150 db,minden percben 15

-PM

Húzódzkodásnál törekedtem a törzs feszítésére,illetve,hogy minél magasabbra húzzam magam. El leszek vele egy darabig.

A nyomásnál törekedtem a lehető legideálisabb ív használatához,illetve a hát bekapcsolására.

És végre sikerült swingelnem 24 kilóval,számomra nagyobb mennyiséget.Örülök,nagyon!!:-)

Gripper vagy ma,vagy holnap!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr745170842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.