Fegyenc

 2013.03.22. 21:21

-PM 10 perc

-Fegyenc:

Kézállásban nyomás(fél):2*10

Kézállásban nyomás:1*4

Híd egyenes:1*40,1*30,1*35

-Mini korláton L-tartás:3*15 mp.,30 mp-es pihikkel

-PM

A tegnapi edzés még itt motoszkált bennem,ezért ma csak fegyenceztem.Amire ma rájöttem,hogy az egyenes hídnál eddig a karom fáradt el,mert az jóval többet dolgozott,mint a láb. Ma úgy csináltam,hogy megosztottam a melót az alsó és a felső test között,fele-fele arányban.Összehangolt munkára van szükség ennél a gyakorlatnál.

A mini korláton tartottam 3*15 mp-et,ami nekem nagyon kemény.Sűrűbben elő fogom venni ezt a gyakorlatot,április 26 után.

Este a csoporttal 1 óra PM.

Holnap nem edzek,mert Anikó tart Pesten egy szemináriumot,ami a lábfejről fog szólni,és nekem ott a helyem. Előtte beugrok a shopba,cserélek egy pólót. Ha valakinek még kell valami,akkor csörögjetek rám,vagy írjatok emailt.Majd a szeminárium után Ázsia Centerbe megyünk,ahol Kriszta élvezkedik egy kicsit!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr485163284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása