-PM 10 perc

-Dupla súllyal felvétel és nyomás:2*@16 5,2*@20 3 ,2*@24 3 ,2*@28 2 ,2*@32 1,2,1,2  és a legvégén 2*@36 1!!:-)

-Húzódzkodás gyakorlása:5*3

-Swing kétkezes:@16 10,@ 20 10,@24 10,@28 10,@32 10 és ez még egyszer,tehát minden percben swingeltem 10

-RKC plank:15/15 3 kör (ezt lehet,hogy a bemelegítés utánra kellene rakni?)

-PM

Nagyon kevés az időm!Nyomásról annyit,hogy a felvétel is nehéz volt,és a nyomás is döcögős.Leoldott minden,amit feszíteni kellett volna.Kíváncsi voltam,hogy állok most,egyenlőre ennyi,viszont ezen még bőven van mit csiszolnom.Csináltam videót is,de ez megmarad nekem és Krisztának.:-)

Swinget tanulom újra,méghozzá Péter új írása alapján!!Vissza az alapokhoz!

Egyébként amikor a legerősebb voltam,akkor tudtam dupla 36-tal nyomni 4-et,és akkor voltam 85-86 kg!Ahhoz képest alakul ez,és már most sem annyira rossz.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr465110280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2013.03.05. 10:52:23

Laci,

gratulálok, nagyon örülök! Nehéz pillanataimban nagyon sokat jelentettek bátor és bizakodó küzdelmeid, sokat jelentett. Jó lesz ez... :)

- Zsolti

Nagy Laci RKC 2013.03.05. 11:28:29

@confidenceandpower_Flóra: Köszi Zsolti!

Egyszer valaki azt mondta nekem,hogy kettlebellel edzeni olyan,mintha egy belső utazáson vennél részt.Tényleg az,sokkal jobban megismered önmagad.:-)