-PM 10 perc

-Felvétel és Nyomás:@16 3-3, @20 3-3, @24 3-3, @28 3-3, @32 2-2, @36 3*1-1,  @40 jobbal 1  !!!!!,ballal nem próbáltam meg

-Török:@16 1-1,@24 1-1,2-2,3-3

-Renegét evezés+fekvőtámasz:2*@24  5*5-5+5 fekvő    1 perces pihikkel

-PM

Becsúsztam 80 alá!!Nem akarok lejjebb menni,ezért a kajám mennyiségét megnöveltem,még több állati fehérje+zsír,sok zöldség,és nem annyira sok olajos mag. A terv az,hogy csak izmot szedek föl,viszont a szálkásságom megmarad.Önismereti teszt megint!!!:-)Meglátjuk,hogy sikerül.

A testsúlyom felét sikerült ma megnyomnom jobbal(ballal nem mertem megpróbálni),aminek azért örülök.Nem volt egy sima ügy,de kiment.Fent tartottam a feszítést,és szépen lassan megindult fölfele.Most azért királyul érzem magam!:-)

Swingelni szerettem volna,viszont az idegrendszer nem támogatta,így kihagytam.

Holnap délelőtt még mozgok,aztán dél körül irány Pest,üzletfejlesztési szeminárium.Ha már ott vagyok,akkor Tacticalshop,és hozok az RKC 40-es kettlebellem mellé még egyet.Párban szép az élet.Ha egyszer fel bírom venni,akkor egyszer ki is nyomom!;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr75096757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.02.21. 21:29:05

Hajrá! @40-re fel!

A két negyvenest aztán ne hagyd sokáig porosodni egymás mellett...

Nagy Laci RKC 2013.02.21. 21:34:45

@Sanyi gyerek: Jó lenne egyszer a testsúlyt megnyomni!!
de ahhoz föl kell venni...
(kalapács))

MáT 2013.02.22. 07:59:12

Na Laci, az már szép eredmény. A 40-es MP is, meg a 80 alatti testsúly is. Látszanak-e már így a kockák? :)

Maradsz a harcos étrendnél amúgy?...Érdekes módon én a harcossal inkább fogytam. 74-rôl 70-71re, pedig nem igazán volt rajtam potya. Ezért is gyanítom, hogy izomból is ment le. Kajára azért figyeltem. A lényeg, hogy mindig jól kajáltam este, és nem vontam meg magamtól semmit. Ezek szerint izmosodni úgy tudnék, ha növelném a hús mennyiségét?

Nagy Laci RKC 2013.02.22. 08:13:54

Köszi Mát,a felső négy kocka már egész jól alakul...:-)
Nem harcolok tovább,hanem áttértem a Leangains módszerre.Kényelmesebb,és a fogyás is megindult,de az is lehet,hogy csak az újdonság ereje miatt.
Az izmosodással,méghozzá úgy,hogy csak izmot szedjünk föl,várjuk meg Péter könyvét!Aztán beszélünk..:-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2013.02.22. 11:42:36

Király vagy, Laci!

Egyre többet hallok a Leangains-ről, mostmár utána kéne néznem, hogy is megy ez pontosan. Bár azt nehéz elképzelnem, hogy a Warrior-nál valami kényelmesebb lehet :)

MáT 2013.02.22. 11:48:12

@Juci SFG: osztom Juci mindkét gondolatát...
Leangains-nek utánanézni illetve a harcosnál sokkal kényelmesebbet vhogy nem tudok elképzelni :)

én ugye a harcostól fogytam, ahogy írtam, nem tudom, hogy honnan, sanszos, hogy izomból is. Persze annyira nem bánom, mert az egykezes húzóra való készülésnél -3kg azért sokat számít ;-)
Viszont izomban hízni soha nem lehet rossz... a célom egyátalán nem ez, de ha van egy bevállt módszer, akkor utánaolvasgatok szívesen.
Addig marad a harcos.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.02.22. 12:33:18

Egyetek inkább reggel, délelőtt, délben, délután, este és közvetlen lefekvés előtt. Ha nem így tesztek, azaz esztek, akkor már a legkisebb szellőnél is kapaszkodni kell a golyók fülébe... :-)

szunda training · http://szundatraining.blogspot.hu/ 2013.02.22. 12:34:23

Gratulálok Lacikám, ez már komoly súly :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2013.02.22. 13:27:38

@Sanyi gyerek: Ez egy olyan probléma lenne (tudniillik hogy a golyó fülébe kelljen kapaszkodni a legkisebb szellő ellen is), amivel szívesen szembesülnék, de ez veszély látszólag folyton elkerül :)

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.02.22. 13:39:30

Aha. Cserébe hajszolod a különböző étkezési rendszereket. Női betegség 40 éves kor körül... :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2013.02.22. 23:48:23

@Sanyi gyerek: Tessék...? Te engem valakivel összekeversz, vagy én nem értem a viccet már megint :)
Egész életemben mindenféle ideológia nélkül kajáltam (leszámítva egy rövid, egyetemistakori vega-eltévelyedést), aztán úgy lassan két éve van ez a harcos - és részemről ennyi a különféle rendszerek "hajszolása" :)

Nagy Laci RKC 2013.02.23. 01:06:11

Hát itt meg mi van kérem!!!:-)Amíg nem voltam itthon,látom beindultatok rendesen!
süti beállítások módosítása