Snatch,Total Tension komplex

 2013.10.26. 18:52

Csütörtök:

Délelőtt 2 óra jóga!

Délután:

-PM 10 perc

-Húzódzkodás gyakorlása

-Kézállásba emelés gyakorlása

-Deadlift: 5   @24,@32,2x5 @40

-Lábemelés földön,nyújtott lábbal: 2x15

-Lábemelés függésből: 3x1

-Snatch Vo2 max: 15/15 @20  40 kör

-PM

Péntek:

-Délelőtt másfél óra földharc

A végén volt 1x5 perc küzdelem.

Este a csoporttal 1 óra PM.

Szombat:

-PM 10 perc

-Kézállásba emelés gyakorlása

-Total Tension komplex: 2x@28   nyomós nap

1 clean + 1 press + 1 squat + 1 renegade row per arm
1 clean + 2 presses + 1 squat + 1 renegade row per arm
1 clean + 3 presses + 1 squat + 1 renegade row per arm
1 clean + 4 presses + 1 squat + 1 renegade row per arm
1 clean + 5 presses + 1 squat + 1 renegade row per arm

1 clean+6 press+1 squat+1 renegade row

1 clean+5 press+1 squat+1 renegade row
1 clean + 4 presses + 1 squat + 1 renegade row per arm
1 clean + 3 presses + 1 squat + 1 renegade row per arm
1 clean + 2 presses + 1 squat + 1 renegade row per arm
1 clean + 1 press  + 1 squat + 1 renegade row per arm

-Tigrisjárás: 2x20 m.

-PM

Pénteken déltől,ma pedig délelőtt 11-től pakoltam,illetve hordtam le a téglát és a sittet az első emeletről. Ez ma el is tartott 3-ig és aztán mentem edzeni. Elfáradt a hátam,nem a derekam,hanem a középső-alsó része. Edzésen csak a kötelezőt csináltam meg,a swinget a fáradt hát miatt nem vállaltam be. Okos vagyok! :-)

23 perc alatt sikerült letudni a komplexet. Már annak is örültem,hogy egyáltalán megcsináltam.

Holnap még mindig téglahordás és a sitt lehordása,majd a teherautóra felpakolása. Nagyon kemény meló,nem csinálnám nap mint nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr665600645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása