-PM 10 perc

-Húzódzkodás gyakorlása

-Swing-Clean-Press-Guggolás és kézcsere:@16 1-1,@20 1-1,@24 1-1,@28 1-1,@32 1-1,2-2,3-3

(32-vel a 3-3,azt jelenti,hogy 3 swing-3 clean-3 press-3 guggolás és kézcsere)

-Török föl-1 swing-1 clean-1 press-1 guggolás-Török le és kézcsere és ugyanez ott is(azzal fűszereztem még,hogy minden egyes ismétlést a földről indítottam) majd 1 perc pihi és jön a 2 ismétlés és azt is mind a földről,ez egészen föl 5-ig   @16-tal dolgoztam és kinyírt teljesen,illetve jóval átléptem a jól esik határát.Ma este a csoport is ezt csinálja,ezért előtte mindenképp ki akartam próbálni.

Most rengeteget fogok enni,szalonnás-tojásos lecsót!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr115092376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása