Fegyenc,Snatch

 2013.01.11. 15:16

-Reggel másfél óra jóga

Délben:

-PM 10 perc

-Fegyenc

Húzódzkodás 2.lépés(invertált evezés):1*30,1*20

Guggolás 7.lépés(felemás guggolás):2*5-5

-Kézállásba emelés gyakorlása terpeszből

-Kézállásba emelés gyakorlása guggolásból

-Snatch: @16 140 db,7 perc alatt

-PM

A jóga megint nagyon remek volt!Heti 1 alkalom nagyon kell nekem.A fegyenc tök jól ment.Sikerült megcsinálnom az evezésnél a 30-at,így legközelebb leviszem csípőmagasságig,és onnan építem újra.Nagyon jó gyakorlat.

Ez az egylábas guggolás labdával,na nem tartozik a kedvenc gyakorlataim közé.Ki is cseréltem a kosárlabdát egy kisebb labdára,de még így is nyögvenyelősen ment az 5 ismétlés.

A kézállásba emelés viszont szépen ment,már csak egy stabil megállás kellene,és nem csak néha,hanem mindig.

Bepróbáltam ismét a szakítást,egyenlőre csak a 16-ossal.7 körig jó voltam,utána viszont elment a bátorságom és inkább jobbnak láttam befejezni.De ez így is nagyon jó!!Nekem.

Tegnap este a grippereket nyomogattam.

Ma este pedig tartok PM órát.

Érdekes dolgot vettem észre a hátamon!A gerincmerevítő izmaim elkezdtek gyönyörűen fejlődni,aminek nagyon de nagyon örülök.Alakul a törzsem,már csak a hasamról fogom lefaragni a zsírt,és akkor oké lesz.Ja meg erősödnöm kell,de az meg majd jön magától,illetve a belerakott melótól.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr535012302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása