-SMR

-PM 10 perc

-Kézenállás falnál:1,30 perc

-Military Press féltérden:@16 9-9,@24 6-6,@28 3*6-6

-Clean:@16 5-5,@20 5-5,@24 5-5,@28 2*5-5

-Goblet guggolás bickóval:@16 5,@20 5,@24 4*5

-Burpee:30/30 5*,minden körben 10 burpee,össz.:50 db 5 perc alatt

-PM

Ez még lemaradt!!!

-Kb 7 méter oldalazás kézállásba falnál(csípő a fal fele néz)

Ez a másfél perc falnál tartás viszonylag simán megy.A terv az,hogy szépen lassan felviszem 2 percig,viszont a fél nyomásokkal ezt nem várom meg,hanem elkezdem már most szombaton.

A nyomásnál ma nem mentem 32-re,viszont több ismétlést csináltam.A cleant mindig csiszolnom kell,főleg a balost.

A guggolásnál nagyon figyeltem,hogy a térd ne mozduljon be,amikor indítom vissza a gyakorlatot,ja és természetesen a hasfal feszüljön a lenti pozícióban is.

A végére akartam valami lihegőset,na a burpee még ilyen csekély mennyiségben is,nekem kiváló erre.

Tanulom az alapokat!Valakinek pont meséltem,hogy úgy érzem magam,mint aki pár hónapja kezdett kettlebellel edzeni és még nagyon az elején jár.Élvezem,komolyan!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr655010218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása