Fegyenc

 2013.01.02. 14:27

-PM 10 perc

-Fegyenc

Fekvőtámasz 4.lépés(fél fekvőtámasz):2*12

Lábemelés 3.lépés:(hajlított lábemelés):3*30-nagy pipát neki:-)

Guggolás 6.lépés(zárt lábbal guggolás):2*20-itt is pipa

-Deadlift:@16 10,@20 10,@24 2*10

-Tolódzkodás:2*10

-PM

A fél fekvőtámasznál eljutottam a középhaladó szintre.Lassan haladok,mert rengeteg van még ebben a gyakorlatban,amit később kamatoztatni tudok.A lábemelésnél tovább lépek,mert ez már kezd könnyűvé válni.A guggolásnál nem éreztem,hogy nehéz lenne ez a verzió,így simán megcsináltam a haladó szintet.(most itt a gép előtt ülve,azért érzem,hogy guggoltam)Deadlift-et mint rehab gyakorlatot,viszonylag sokat csinálom,és még fogom is,mert tökéletesíteni szeretném,és mert a feszítéseket gyakorolni kell.

Kellemesen átmozgattam magam,jól esett.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr824992075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása