TPU,Squat,Press

 2012.11.28. 14:00

-PM 10 perc

-TPU:5*4

-Clean and Front squat:2*@20 5*5

-Military Press féltérden:@16 3*15-15

-Tigristartás gyakorlása

-Tigrisjárás:2*30 m.

-PM

A nyomást Gabi instrukciója szerint csináltam!Kényelmes terpeszben nyomtam ötöt,majd szűkítettem és ott megint öt,majd szinte egy vonalon megint ötöt!Végig figyelve a feszítésre!Elég volt hozzá a 16-os.

A tigris karhajlítás legalja,amikor megtartod a lenti pozíciót.Egyenlőre csak azt gyakorolgattam,ami a végére szépen ment fal nélkül is!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr724931638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.