Fegyenc

 2012.11.13. 14:11

-PM 10 perc

-Fegyenc

Fekvőtámasz 3.lépés(térdelős fekvő):2*30,1*25

Lábemelés 2.lépés(térdemelés fekvésben):2*35,1*25

-Deadlift:@16 5,@24 5,@32 5,@40 5,@48 5,@60 5

-Farmercipelés egykezes:@24 3*100 m.,50-nél kézcsere,1 perces pihikkel

-PM

Emeltem a fekvőtámasz számain.Ha ezen a gyakorlaton túl leszek,akkor kezd igazán érdekes lenni.Szerintem,ha minden jól megy legközelebb kivégzem,és megyek tovább.Jó sokáig elidőztem ezekkel a vicces kis gyakorlatokkal,de hát a lényeg mindig az alapokban van.Egyébként már érzem jótékony hatását,mert PM közben is egyre könnyebben megy a fekvő!

Lábemelés ez a fajtája nekem könnyebb,mint az 1.lépés.Lassan ezen is túllépek!

Edzés vége fele,egy kis rehab jellegű deadlift,de most egészen 60-ig.

Egykezes farmerral zártam a mai gyakorlást,ahol elővettem a 24-est.Igaz csak 3 körben,de legalább már 24-es!:-)

Délután ha belefér,akkor a grippereket előveszem!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr54905122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása