Szombat

 2012.11.04. 16:33

-PM 10 perc

-Clean and Press:@24 4*5-5

-Húzódzkodás gyakorlása

-Dupla clean és guggolás:2*@20 2*5,2*@24 5

-Swing egykezes:@16 5*10-10

-PM

A péntek esti PM igen erősre sikeredett,éreztem is a mai mozgolódáson.Nyomásnál a feszítések most már királyul mennek,csak át kell ültetnem a nagyobb golyókhoz.Húzódzkodás nekem a mumusom,gyakorolni kell rengeteget.A guggolás,főleg ha mindig van előtte egy felvétel,kellemesen fárasztó tud lenni.

Egykezes swingre rápróbáltam!A derekam sérülése óta,most először!Semmi jelzés,tehát most már ezt is föl fogom építeni!Azért ennek nagyon örülök.:-)

Valami zavart éreztem a torkomban,és mára(vasárnap)sem lettem jobban,így edzeni csak akkor fogok,ha meggyógyultam!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr854888708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása