Fegyenc,TGU,Farmer Ts:84,00 kg

 2012.10.27. 15:10

-PM 10 perc

-Fegyenc

Húzódzkodás 2.lépés:1*20,1*16

Guggolás 3.lépés:2*30

-TGU:@24 1-1,2-2,2*3-3

-Farmercipelés duplával:2*@24 4*40 m.,1 perces pihikkel

-PM

Az invertált evezésnél maradtak a számok,viszont egy kicsivel könnyebben ment.A guggolásnál léptem egyet,és 2*30 ismétléssel kezdtem.Következőleg megcsinálom a 3*30-at.Töröknél ritkán csinálok ilyen edzést,ma ez nagyon jól esett.A farmernál éreztem,hogy jön vissza az erőm.Ideje már!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr634873216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.10.27. 19:25:25

Hali!

A harcosok étrendjét követed még? Ha igen, lenne pár kérdésem.

Nagy Laci RKC 2012.10.27. 21:05:20

@Sanyi gyerek: Szia!
Aha,és így 1 év után kezdek rájönni,hogy is kéne jól csinálni.:-)

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.10.27. 22:28:38

Napközben mit szoktál enni?

Mert gondolom este a zöldség és hús a domináns.

Van negatív tapasztalatod, vagy olyan dolog, amit a kezdeti időszakhoz képest másképpen csinálsz?

Azért kérdezősködöm, mert érdekel a dolog, esetleg ki is próbálnám. Legfeljebb, ha nem jön be, akkor csak próba marad.

Nagy Laci RKC 2012.10.27. 22:52:01

@Sanyi gyerek: Ha nem edzek,akkor csak almát vagy valamilyen gyümölcsöt ami nem annyira édes.Vagy semmit!Vannak olyan napok,amikor tényleg nem kell semmi kaja napközben.
Edzés után viszont regeneráló étkezést kell beiktatni,ami nálam a lehető legtermészetesebb szénhidrát és fehérje forrásból származik,ez pedig a főtt tojás+banán kombó.Ezt a nap folyamán még 2* megismétlem,csak ott már banán nélkül.
Igazából Paleo Harcos vagyok!A mai vacsorám így nézett ki:
-Saláta(paradicsom,cékla,spenót,fokhagyma)
-Fasírt rántott karfiollal
-sütőtök
-Kriszta csinált valamilyen desszertet,de az is paleo volt
-1 kocka étcsoki 80%

Hajlamos vagyok mindent sportból csinálni,ami azt jelenti,hogy eddig minden vacsoránál annyit ettem,amennyit csak bírtam,illetve néha még annál is többet.Na ennek vége!Most tényleg annyit kajálok amennyire szükségem van,ha szomjasabb leszek mint éhes,akkor megállok.
Szálkásodok lassan,de nem akarom gyorsítani,nehogy izomból menjen.Napközben rengeteg energia van,éjszaka pedig remekül alszok.
Önismeretnek sem utolsó ez az étrend!Tényleg őszintén kell magadra figyelni.
Ha belekezdesz szívesen segítek!:-)Bár én most érzem,hogy jó útra léptem!

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.10.28. 07:16:50

Hát még rágódom rajta és erőt gyűjtök. Ma reggel másképp látom, ugyanis farkaséhesen ébredtem :-) Így nehéz rágondolni, hogy majd este eszem...

A múltkor írtad, hogy van kalapácsod is. Nem nagyon használhattad, mert nem találtam nyomát a bejegyzéseidben. Vagy sutyiban vagy kovács?

Nagy Laci RKC 2012.10.28. 10:06:11

@Sanyi gyerek: Olyan is lehet,hogy fokozatosan állsz át,tehát napközben egyre kevesebbet eszel.Én ha most kezdeném,akkor így csinálnám.
Van egy 5 kilós,és egy 11 kilós kalapácsom,amit 1* vagy 2* használtam.Gumim is van hozzá,amit püfölni kell vele.A futófolyosóra nem akartam bevinni,nehogy véletlen valaki fölsértse a padlót,kint pedig télen..A nyáron pedig mással voltam elfoglalva!:-)
De még ha lesz egy kis jó idő,előveszem,ha a derekam is úgy akarja.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.10.28. 10:15:58

Tegyél már fel egy képet a nagyobbikról!
Milyen hosszú a nyele?
Hol van a súly: az egész a fejben összpontosul, vagy már a nyél is nehéz?

Nagy Laci RKC 2012.10.28. 10:51:46

@Sanyi gyerek: Oké!
Szerintem 120 cm,de lemérem és töltök föl képet róla.A nyél sem könnyű,de a lényeg a fejben van.Öcsémnél van,lent a tárolóban.:-)

Bajzath RKC 2012.10.28. 13:02:37

Apám műköves. Láttam már párszor nála a 20 kg-os kalapácsot. Nah azzal bontani pl lépcsőt szinte egész nap...
süti beállítások módosítása