Fegyencedzés,Rehab

 2012.10.01. 14:43

-PM 10 perc

-Fegyenc

Fekvőtámasz 3.lépés:3*15

Lábemelés 1.lépés:1*40,2*30

-Deadlift:@16 3*5

-Deadlift egykezes:@16 3*5-5

-Minimál clean:@16 5,@24 2*5

-Csípőemelés lógásból:3*2

-Csípőemelés gumiköteles:3*5

-PM

Azért ezt csak leírom!!Ma megpróbáltam hogy hányszor bírom összenyomni jobbal a CoC1,5-öt és ballal a CoC1-et!7-7 ismétlés!!Eddig a legjobbam 5-5 volt!Ahogy a hasfal is kezdd részt venni a melóban,a fogásom is egyre erősebb!Örülünk!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr24813560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.