Fegyencedzés

 2012.09.03. 15:35

-PM 10 perc

-Fegyencedzés

Fekvőtámasz 2. lépés:3*35

Lábemelés 1.lépés:2*25

-Deadlift gyakorlás: @16 2*5,@20 5,@24 5,@28 5,@32 5

-Deadlift behúzós:@16,@20,@24

-Dead clean:@16

-Medvejárás: 2*@16 ,  20/10, 20 kör

-Nyújtás

A fekvőnél ismét tettem pár ismétlést az eddigiekhez,pontosan ötöt.És a lábemelésnél is lett 5 ismétléssel több.

Ezután a szokásos gyakorlós rész,ahol most egy picit feljebb mentem a súlyokkal.Végig figyelve a hasfal,a hát feszesen tartására,és a megfelelő légzésre.

A végén,hogy égessek egy kicsivel több kalóriát,jött a medvejárás,ahol pont visszaértem az indulási ponthoz ezzel a 20 körrel.Egyébként 160 m. mentem .Amire nagyon figyeltem,és így még a 16-osok is megizzasztottak,hogy a csípőm nem mozduljon oldalra,illetve,hogy az ellentétes végtagokat egyszerre emeljem.Frankó volt!

A csoport előtt egy kis gyakorlás még lesz a Csíky Feri által megtanított gyakorlatokból.

Holnap kedd és valami jóféle golyózást akarok csinálni.Már várom!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr264749478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása