Török,Man Maker Ts:85,00 kg

 2012.08.31. 15:18

-PM 10 perc

-TGU: @16 1-1,@20 2*2-2

-Deadlift :@16 5*5

-Man Maker : 5*5   1 perces pihikkel

1 kör 2*@12  :-)

1 kör 2*@14

3 kör 2*@16

-Csípőemelés Csíky módra:5*3-4

Töröknél figyeltem az indulásra,hogy sokkal simábban menjen ,mint eddig.A deadlift és a csípőemelés a hasfal feszességének föntartására csinálom,ezt szinte minden edzésen.Majd a Man Maker következett!Először nagyon óvatosan kipróbáltam dupla @12-vel,de semmi jel nem volt a deréktól,így szépen fölmentem dupla @16-ig.Remek összetett gyakorlat,élveztem nagyon!Egyre bátrabban mozgatom a súlyokat,jó lesz ez!!!:-)

Délután még gripperkedek,majd este pedig a csoporttal tolunk egy kis  PM-et!Holnap pedig lekvárfőzés!!

Tegnap este a Nico című film közben,végig hengereltem a testem,tehát SMR is volt a héten.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr174744054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.08.31. 16:52:21

Beszarok, van 14kg-os golyód!? Na hígul már a móka: igaza volt(van) a Juci asszonynak...
De komolyra fordítva, a man maker azért már komoly meló (nem is sokan végzik), jó úton jársz!
Lesz ebből még dupla @32!

Nagy Laci RKC 2012.09.01. 21:23:03

@Sanyi gyerek: A 14-est azoknak a lányoknak vettem,akiknek bizonyos gyakorlatokhoz a 12-es kicsi,a 16-os pedig még sok.Mondjuk néha a kezdő srácok is előveszik,amit nem nézek annyira jó szemmel,mert a végén még kevés lesz az a 4 db!A man maker királyság!Előveszem mostanában,mert dupla golyók egyáltalán nem csavarnak,illetve most már merem használni.
süti beállítások módosítása