-IC féltérden

-PM 10 perc

-TPU belelépve a súlyba : @16  5*3

-Kettlebell Komplex (swing,clean and press,squat,swing) 2*@32  4 kör –mindenből 3 ismétlés

-Hídtartás : 4*60 mp. on/30 mp. off

-Brettzel

-Nyújtások

 

 

Tegnap nem csináltam semmit,illetve a fogorvosnál ücsörögtem,így az edzés elmaradt. Ha nagyon pörgettem volna,talán belefér,de akkor Krisztára marad a főzés,aminek nagyon örült volna.:-)

Masszőrnél is voltam tegnap,aki lerendezte a farizom-comb húzódásomat. Megkaptam a nyújtásokat rá,azokat edzés után csinálni fogom. Még érezni érzem,de ma már nyugodtan tudtam gyakorolni. Amit eddig nem szeretett a Bent Press,Pistol és a Swingért sem volt nagyon oda,így ezeket nem is nagyon csináltam. Lassan előszedem ezeket a gyakorlatokat.

Ezt a kettlebell komplexet,illetve nagyon hasonlót Max Shank-nél láttam .4 kört mentem 3 ismétlésekkel dupla @32. Gondolkoztam a dupla @36-on 1 kör erejéig és 1 ismétlésekkel,de úgy gondoltam gyakorlok és nem edzek,meg különben is legyen hova fejlődni. Nagyon jó kis mindent átmozgató feladat volt. Eddig is tudtam,hogy ez a Max Shank valami borzasztó erős!!!Dupla @40-el tolta,5 ismétlésekkel!! Van hova fejlődnöm!

Délután még gripperezek!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr374461322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.04.20. 12:14:20

Szépen kivitelezett komplex, akár egy tornagyakorlat: 10 pont!

Nagy Laci RKC 2012.04.20. 22:17:10

@Sanyi gyerek: Kíváncsi lennék rád,ugyanezzel a komplexszel,ja és dupla @40-nel.Ha rendbe jön a bal kezed,próbáld ki!

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.04.20. 22:29:52

Vasárnap eldől, hogy mi a helyzet bal kar ügyileg...
süti beállítások módosítása