-SMR

-PM 10 perc

-Clean and Press: @36 5*3-3

-TPU belelépve a súlyba : @12  3*5

-Pistol : @16  2*5-5

-Swing kétkezes : Tabata  @24 ,120 db

-Brettzel

-korrekciók

 

 

Nyomás! Figyeltem a hátamra,a feszítésre,a levegőre. Könnyen és szépen ment. A 2 kilós fogyást most már szerencsére nem érzem. Legközelebb ha megint jól megy ,@40-be akarok 5*2 nyomni .

Húzódzkodás! Rájöttem,hogy a könyököm ettől vagy ami még biztosabb a Chi up-tól fájt,illetve még érzékeny. Csapnivaló a húzódzkodó technikám,amin mindenképp változtatni szeretnék. Egyszerűen a gyakorlat fölső részénél ,nem bírom a könyököm hátrahúzni. Próbálok erre maximálisan figyelni+invertált evezéseket is csinálnom kellene,úgy,hogy amikor a rúdhoz ér a mellkasom,a könyököm hátrahúzom és megtartom egy pillanatra. Gabi már javasolta nekem még anno,most előveszem újra.

A végén egy gyors Tabata swing,ami megint hozta a maga báját! :-)

Holnap vagy török vagy bent press,vagy valami más. Bent press kimaradt mostanában,mert vagy egy makacs húzódásom a bal combom fölső részénél,egészen a farizomba,aminek nem mindig oké ez a fajta mozgás. Meglátjuk a holnapot!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr324356207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MáT 2012.04.04. 12:02:04

Laci, csak annyi, hogy én is sok helyen olvastam ezt a könyök dolgot, mármint, hogy chin up-ok a ludasak általában. Ezért is hagytam én is abba öket... mármint, mielött a baj jönne, mert semmi gondom szerencsére.
Szóval marad a taktikai húzó. Az meg, hogy müködik, szerintem nem is kérdés, mert pár hónapja én a sok TPU-nak köszönhettem a +50kg-s CU-t.

Hogy a könyököm hogy áll taktikainál, sosem figyeltem. Az állam megpróbálom mindig rátenni a rúdra, és ezzel a mozdulattal remélhetöleg a helyére kerül.

Nagy Laci RKC 2012.04.04. 16:20:15

Gratulálok a +50 kg-os chip up-hoz!Igazából nagyon ritkán csinálom ezt a fajta húzódzkodást,viszont azóta is érzékeny a könyököm.
Gabi azt mondta nekem anno,hogy amikor fölhúzom magam,arra törekedjek,hogy a nyakam érje a rudat,emiatt erőltetem ezt ennyire.
süti beállítások módosítása