-PM kb. 10 perc

-Deadlift : 110-130-145 kg  3*5

-Zercher guggolás : 80-90-100 kg  3*5

-Brettzel

-Nyújtások

 

 

Húú,ez ma nagyon ment! Erre az érzésre vártam az elemelésnél! A terpesz megint szűk lett,tehát hagyományos stílusban csinálom,mert valahogy nekem könnyebb így megindítani a súlyt,mint a sumo deadliftnél ,vagy az is lehet,hogy ezt többet gyakoroltam. Mindegy,ma végre éreztem az erőt!!! Nyárig szeretném a 180-at elemelni,ami teljesen reálisnak tűnik.

Guggolás is szépen ment,bár azt meg kell hagyni,hogy rettenetesen fárasztó egy gyakorlat! De szeretem!:-)

Simán belefért volna még a swing nagyobb súllyal,de úgy voltam vele,hogy ez most így elég volt. Frissen hagytam el a termet.

Most azért érzem,hogy nagy súlyokkal edzettem,merülök! :-)

A bal könyököm pihentetem,viszont jobbal gripperezek ma még.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr24348142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása