-IC állva

-PM röviden

-Deadlift : 110-130-140 kg 3*5

-Zercher guggolás : 80-90-100 kg 3*5

 

 

35 percem volt ,ennyi fért bele. Az elemelést szélesebb terpeszben csináltam mint szoktam,így a kezek a láb közé kerültek. Leveszi a terhelést a derékról és a comb és a farizom kapja. Érdekes volt. Jóval biztonságosabb így húzni. Lehet,hogy mostanában ezt fogom alkalmazni.

A guggolás nagyon királyul ment!

Ahogy végeztem az edzéssel húztam föl Pestre,hogy egy kis PM korrigáló foglalkozáson vegyek részt,amit a Péter tartott. Háát elég jó volt!:-) Nagyon jól éreztem magam!:-)

Visszafele Vincze Gergő RKC barátommal megálltunk Monoron,hogy 990 ft-ért annyit együnk amennyi belénk fér. Nem szégyenlősködtünk,szedtünk bátran!Sokszor,sokat!:-)Ezt a helyet nekünk találták ki! Éljen a harcos étrend! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr264285853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása