-GN 11 perc

-TPU belelépve a súlyba : @24 4*2

-See saw press : 2*@36 4*4-4

-Dupla guggolás : 2*@32 2*3,2*@36 2*3

-Burpee Tabata : minden körben 8 ism.,össz.: 64

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Erős nap ! Húzódzkodás még mindig nem az igazi .Dolgozom rajta,van mit bőven .

Nyomás ! Ma mindenképp kiakartam próbálni a see saw press-t ,dupla @36-tal . Imádtam ! Imádtuk ! Szerintem elég szépen is ment .

Dupla guggolás 2*@36 ,na ilyen sem volt még . Nagyon figyelni kellett,hogy a térd ne essen be,amikor tolom fölfele a súlyt .

Burpee-vel zártam ezt a mai mozgolódást,ami mint mindig hozta a maga báját .

Mára ennyi !Estére Kriszta barátaihoz vagyunk hivatalosak ,ahol sült kolbásszal,kacsával várnak minket . Salátámat viszem,ugye én azzal kezdek,majd pedig jöhet a kolbász a kacsával ! Azon gondolkozok,hogy tudják,hogy én mennyit szoktam enni? Föl vannak erre készülve ? -)

Holnap henger és SMR !

Még annyit a videóról,hogy olyan mintha x lábam lenne,pedig nincs!Ezen röhögtünk,hogy milyen lett a videó!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr803413298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BazsiRKC 2011.11.26. 21:09:35

Tök jó!!! (bár láttam a 60 kg bent press kiserletedet, hatalmas küzdelem volt....imádtam !) Gratulalok!

Nagy Laci RKC 2011.11.26. 23:01:57

@BazsiRKC: Köszi Bazsi!:-)
Csiszolom a technikát és ha úgy érzem,hogy oké,akkor rámegyek és megint megküzdök vele!:-)
süti beállítások módosítása