Nem edzettem

 2011.11.21. 15:07

Ma inkább pihentem,mert ezt éreztem helyesnek. Szombaton Pesten voltam a Hits Gym-ben ,ahol elméleti és gyakorlati oktatást is kaptunk a Westside módszerekről .Remek előadást hallottunk Kollár Gergőtől és Radnai Tamástól .Nagyon hasznos volt,megérte fölmenni .Ha egyszer úgy döntök,hogy a 3 alapgyakorlatot (guggolás,fekvenyomás,elemelés) felhozom egy kicsit,akkor kipróbálom ezt a Westside módszert . Ugye elemelni azt szoktam,teljesen frankó és hasznos gyakorlat,viszont a fekvenyomást és a tarkón guggolást egyáltalán nem csinálom .Esetleg a Zercher guggoláson még gondolkozok,hogy beiktassam . Tehát a lényeg,hogy ezek az erőemelő módszerek nagyon hatásosak,ha erőemelő vagy .:-) Most nekem az a véleményem,hogy nem fogom ezeket csinálni,de ez nálam bármikor változhat !

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr563401115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása