-GN röviden

-Fekvenyomás : 100 1*5 , 110 2*5

-Ölből felvétel :50-60-65-70-75-80  6*5

-Burpee 50 ism . időre : 2,19

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Variációs nap ! Fekvenyomást nagyon régen nem csináltam . Súlyban nem akartam följebb menni,így maradtak az 5 ismétlések .

Ölből felvétel! Ez a gyakorlat úgy néz ki,hogy fölveszed a súlyt és lóg előtted,majd maximum térdig leengeded és határozott húzással fölveszed vállra .A könyököt kell gyorsan alácsavarni . Tegnap az egykezes swingről írtam,hogy milyen hasznos gyakorlat .Na most pedig erről ugyanazt mondanám . Nagyon frankó ! Helyesen ezt ugye úgy kellene végrehajtani,hogy a csípővel indítom meg a súlyt és a kar is húz rendesen .Na én most csak karból dolgoztam .

Kíváncsi voltam,hogy 50 Burpee lemegy megállás nélkül,akkor hogy érzem magam .Jobban ,mint előtte !!:-)

SMR még nyomok ma .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr563195504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása