-GN 6 perc

-Törzsbekapcsolós korrekció

-TGU : @24 1-1,2-2,3-3,4-4,5-5

-Fej feletti tartás 30 mp.,majd lehúzod tartóba és még 30 mp .,majd 30 mp. pihi és aztán jön a másik oldal   @32,@36,@40

-Medvejárás 2*@24 15 mp.,majd 15 mp. pihi,15 mp. haskerék térden,majd 15 mp. pihi össz.: 20 kör

-Brettzel

-Korrekciók

 

Variációs nap ! A törököt ma nagy súllyal szerettem volna,viszont az idegrendszer meg nem ,így maradt a kisebb súly ,nagyobb ismétlés .Fogásom kezdett elszállni a végére .

Fej feletti tartásokat csináltam,ami 30 mp.-ig nem olyan nagy kihívás,viszont utána még tartóban 30 mp.-ig tartani elég komoly meló lett belőle .A @40-esnél együtt számoltam a Gymboss-szal. :-)

A végén akartam egy komoly kis törzserő blokkot ,amit a medve+haskerék teljes mértékben kielégített .

Van egy rövidebb kötél a teremben és kiakartam próbálni a kötélmászást de a fogásom a török után más nem volt erre megfelelő,így majd máskor .

SMR még lesz ma !

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr733190579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása