-GN 6 perc

-Kézállásban nyomás : 6*5

-2 kör ,a körök között 4 perc pihi : 2*@24

   -Dupla Swing 10

       -Dupla Squat 2

       -10 m.séta,golyó a tartóban

       -Dupla Squat 2

       -10 m. séta ,golyó a tartóban

        -Dupla Squat 2 –itt fordultam vissza

        -10 m. séta ,golyó a tartóban

         -Dupla Squat 2

         -10 m. séta ,golyó a tartóban

         -Dupla Squat 2

         -Dupla Push Press 2

         -10 m. séta ,golyó a tartóban

          -Dupla Push Press 2

          -10 m. séta, golyó a tartóban

         -Dupla Push Press 2-itt fordultam vissza

        -10 m. séta ,golyó a tartóban

         -Dupla Push Press 2

         -10 m. séta ,golyó a tartóban

         -Dupla Push Press 2

         -Dupla Swing 10

          -Farmer cipelés  40 m.

 

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Rövid és ütős edzés! Max Shank-nél láttam ezt az edzést és gondoltam kipróbálom én is 24-esekkel  .1 hónappal ezelőtt már csináltam ugyanezt csak akkor 2 db 20-assal . A cél az volt,hogy csináljam végig . Tehát biztos voltam benne,hogy le fogom tenni .Az első körben azt hiszem kétszer tettem le és annak az ideje 3,58 volt ,majd 4 perc pihi és jött a következő .Az 4,50 lett és ott többször leraktam .Ebbe most belehaltam !Délután semmi nem lesz .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr183179680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kunkrisztagabi 2011.08.25. 15:33:55

Szia Laci!

Csak egy kérdés? A csopival is ezt fogjuk csinálni ma este? Úgy érzem, hogy nem érzem jól magam, sőt, ahogy olvasom egyre rosszabbul vagyok! Szerintem lehet, hogy lázas leszek, vagy valami!:-D (Csak ne kelljen ezt megcsinálni!)

Nagy Laci RKC 2011.08.26. 09:00:43

@Krisztagabi: Szia Kriszta!
A csoporttal majd akkor csináljuk meg,ha te is ott leszel!:-)
süti beállítások módosítása