-IC

-GN 8 perc

-Chin Up : @24 3 ,@32 2 ,@36 4*1

-Military Press két térden : @40 3*1-1

-Goblet Squat : @32 5*5

-Medvejárás +Burpee : Medvejárás 2*@24 20 mp on/10 mp off ,majd Burpee 20 mp.on /10 mp. off   12 kör (6 kör medve és 6 kör Burpee)

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Erős nap ! Biofeedback szinte mindenre nemet mondott,vagyis nem szerette azokat a mozgásokat amit ilyenkor szoktam csinálni .

A nyomást két térden csináltam .Rápróbáltam de csak a kíváncsiság kedvéért  jobbal a @44-re ,de beragadt a felénél .Meglepődtem volna ha ki bírom nyomni .Úgy vettem fel,hogy letérdeltem és két kézzel cleaneltem fel,tehát így ezután volt a feszítés. Szerintem így jóval nehezebb nyomni .

A burpeenál 8 ismétlések mentek a 20 mp. alatt . Ennyit a hétről .Jó hétvégét mindenkinek !

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr33150951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása