-IC

-GN 8 perc

-Military Press létra ülve : @32 3*1-2-3

-TPU : @16 3*5

-Lábemelés függésből : 3*6

-Tabata Burpee : 8* 20 mp. ON/10 mp. OFF

8

8

8

8

8

7

8

8

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Közepes nap !Az idegrendszer ma szinte mindenre azt a jelet adta,hogy ne! Próbáltam megzavarni egy kicsit és a nyomásnál ez sikerült is .Ülve végeztem és komolyan mondom ,hogy 3 ismétlésnél nagyon kellett figyelnem,hogy ki tudjam nyomni .Húzódzkodást sem szerette a biofeedback ,ezért ott is inkább az ismétlésszámot növeltem és nem a súlyt .A guggolást meg inkább kihagytam ma .Viszont a burpee-nál szabad utat kaptam és gondoltam kipróbálom Tabata verziót .Megint nem csalódtam benne és össze is jött 63 ism. 4 perc alatt . Na ez jól esett ! Ma még SMR és gripper lesz,de lehet,hogy gripper holnap .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr473145984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása