-IC

-GN 5 perc

-TPU : @12 1*2,@16 1*2,@20 1*2,@24 3*1

-Clean and Press létra : @32 2*1-2-3-4

-Swing kétkezes : @24 8 perc,minden percben 20 ism.,össz.:160 ism.

-Tabata súlycipelés tartóban : 2*@24 20 on/10 off,10 kör

-Brettzel

-Korrekciók csípőre

 

 

TPU ! Belelépve csináltam és a nyak érinti a rudat,majd megtart és le .3*1-nek örülök.:-)

Nyomás ! Visszavettem @32-re mert ennél sokkal jobban tudom használni a hátam .Nem azt mondom,hogy soha nem megyek följebb ,de még mindig a technikát kell csiszolni .

Swinget szuperül bírtam .Természetesen kaja nélkül !Éljen a harcos diéta !

Súlycipelés !Ez nagyon kemény volt . A bicepsz és a hát piszkosul savasodott .Nagyon élveztem ezt a mai napot . Ma még lesz SMR .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr693044376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása