-GN 8 perc

-Pistol : @12 2*3-3,@16 2*3-3,@20 2*3-3

-Nyomás korrekciók,közben @16 2*3-3,@24 2*3-3,@32 2*2-2

-TPU : 2*5 saját súly ,@8 2*3,@12 2*2

-Lábemelés függésből :3*5

-Swing kétkezes : @24 10*20,minden percben 20 ism.,össz.:200 ism.

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Pistol közepesen ment ma .Végre sikerült ráéreznem a nyomásra!:-)Megvan a feszítés és a hát is be van kapcsolva ,a váll pedig végig lent tartva .Jó érzés volt !A TPU súly nélkül most már szépen megy és óvatosan elkezdtem terhelni kisebb golyókkal. Swingnél figyeltem a csípő hátraengedésére és a fejtartásra is .Nekem ezek a200 körüli ismétlések nagyon kemények! Minden tiszteletem Lantos Juci RKC –é,hogy egy napon megcsinált 1880 swinget a @16-ossal! Iszonyat sok!Egyszer megkérdezte tőlem,hogy miért ösztönöz az ő teljesítménye engem ?!Hát ezért,mert ilyenekre is képes!:-)

Ma még esz SMR és gripper,holnap pedig sportágválasztóra megyek !

Este csoporttal :

-TGU : @24 1-1 10*,össz.:20 ism.,folyamatos meló

-Clean and Front Squat : 2*@24 4*5

-Hídtartás : 2*1 perc

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr1002931656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása